Ferry James Jue Jul 04, 2013 4:16 am
OK. En definitiva: on quedem i a quina hora?
Avui he intentat quedar amb uns col·legues una estona i m'han donat pel sac a la feina. Fins les 2 no he parat. La llei de Murphy...
Jo no us puc garantir -tu ja ho saps, Barbeta-, que hi pugui estar perquè començo a pencar a les 9 de la nit. Ni que sigui amb moto, travessar Barcelona costa uns vint minuts, i no sóc dels que reparteixen pizza...
De vegades m'he pogut escapar una estona si no hi ha feina, però això no ho puc preveure.
Si quedeu cap a les vuit, us podré acompanyar 1/2 horeta, si més no. Per ganes no serà. Jo, al Harley Days, hi penso anar una estona pel matí o per la tarda, els tres dies. L'any passat encara no tenia la porca i coneixia més aviat poca gent, podriem dir que era un "hangaround" de 24 hores i d'Espacio... però ara ja m'envien correus amb invitacions a sortides (que no puc anar la majoria de vegades perquè són de tot el dia) i dinars i sopars al "mòdic" preu de 30 eurets... I, sense voler menysprear ningú, per aquest preu, per barba, a Astúries em foto uns banquets de tres parells de collons! (i aquí, si sabem mirar una mica, també).
No m'enrrotllo més... són les 4 del matí i, com haureu deduït, hi ha poca feina. Ja direu com quedem, d'acord? Espero que ens veiem.
Salut i birres!